רוחב
120 דקות
עברית
דוקומנטרי

גבול | 20 דק' | עלילתי |2024

בתום ההקרנה יתקיים מפגש עם היוצרת רוני בהט 

כשנטע מחכה יום שלם ליוסף במעבר גבול טאבה, היא מבינה שמה שהיה אמור להיות החופשה הרומנטית הראשונה שלהם בישראל לרגל יום הולדתה הוא בעצם מבחן ליחסים.

שחקנים: אלישבע וייל, פיראס נסאר 
תפקידים נוספים: יהב וינר ז"ל, טינקר שיראי 
תסריט ובימוי: רוני בהט
מפיקים: אסתר גולדברג, אביב בן-שלוש, רועי ציוני 
קו-פרודוקציה: ALMAA FILMS, KFILMS


מכתב לדויד | 74 דק' | דוקומנטרי | 2025

בתום ההקרנה יתקיים מפגש עם היוצר תום שובל

מכתב קולנועי של היוצר, תום שובל, לדויד קוניו, שנחטף ב-7 באוקטובר לעזה מקיבוץ ניר־עוז וטרם שב. דויד ואחיו התאום איתן שיחקו בתפקידים הראשיים בסרט הביכורים זוכה הפרסים של שובל, "הנוער". הסרט הציג את הקשר החזק והבלתי אמצעי בין שני אחים, ובמרכזו אף עמדה חטיפה. שובל חוזר לסרט ההוא, אל חומרי הגלם שלו, אל התיעוד מאחורי הקלעים שלא נערך, לאודישנים ולטסטים. הוא מרכיב אותם מחדש ליצירה דוקומנטרית ייחודית שהיא מכתב אישי אבל גם תמונה קרועה, רבת רבדים וכואבת, של המציאות החדשה בקיבוץ החרב בצל מלחמה, ועל חבריו, שרבים מהם נרצחו או נחטפו. זהו מסע ויזואלי צורב על מה שהיה ולא יהיה, על אחים תאומים שהמציאות הפרידה ביניהם באכזריות ועל הקשר הבלתי נתפס שבין המציאות לקולנוע, בין החיים לזיכרון.

שני סרטים ברצף - גבול (20 דק') ומכתב לדויד (74 דק') + מפגש עם היוצרים

מחיר כרטיס: 35 ש״ח
אין מועדי הקרנה
120 דקות
עברית
דוקומנטרי

גבול | 20 דק' | עלילתי |2024

בתום ההקרנה יתקיים מפגש עם היוצרת רוני בהט 

כשנטע מחכה יום שלם ליוסף במעבר גבול טאבה, היא מבינה שמה שהיה אמור להיות החופשה הרומנטית הראשונה שלהם בישראל לרגל יום הולדתה הוא בעצם מבחן ליחסים.

שחקנים: אלישבע וייל, פיראס נסאר 
תפקידים נוספים: יהב וינר ז"ל, טינקר שיראי 
תסריט ובימוי: רוני בהט
מפיקים: אסתר גולדברג, אביב בן-שלוש, רועי ציוני 
קו-פרודוקציה: ALMAA FILMS, KFILMS


מכתב לדויד | 74 דק' | דוקומנטרי | 2025

בתום ההקרנה יתקיים מפגש עם היוצר תום שובל

מכתב קולנועי של היוצר, תום שובל, לדויד קוניו, שנחטף ב-7 באוקטובר לעזה מקיבוץ ניר־עוז וטרם שב. דויד ואחיו התאום איתן שיחקו בתפקידים הראשיים בסרט הביכורים זוכה הפרסים של שובל, "הנוער". הסרט הציג את הקשר החזק והבלתי אמצעי בין שני אחים, ובמרכזו אף עמדה חטיפה. שובל חוזר לסרט ההוא, אל חומרי הגלם שלו, אל התיעוד מאחורי הקלעים שלא נערך, לאודישנים ולטסטים. הוא מרכיב אותם מחדש ליצירה דוקומנטרית ייחודית שהיא מכתב אישי אבל גם תמונה קרועה, רבת רבדים וכואבת, של המציאות החדשה בקיבוץ החרב בצל מלחמה, ועל חבריו, שרבים מהם נרצחו או נחטפו. זהו מסע ויזואלי צורב על מה שהיה ולא יהיה, על אחים תאומים שהמציאות הפרידה ביניהם באכזריות ועל הקשר הבלתי נתפס שבין המציאות לקולנוע, בין החיים לזיכרון.