שלושה סרטים קצרים ברצף:
1. גבולות
אנחנו מתכנסות לנוע בחלל משותף. מותחות את הגבולות שבין הגופים. התנועה מביאה איתה מנעדים של משחק, קרבה, שקט והתמסרות.
ישראל | 2020 | 17 דקות | ניסיוני
פרויקט 'גבולות' הינו מחקר כוריאוגרפי-קולנועי אשר נוצר בעבודה שיתופית, בה כל חברי.ות הקבוצה היו שותפות לבניית הכוריאוגרפיה, התסריט, הבימוי וההפקה, והועלה כהתרחשות בימתית במרכז 'אדמה' בשדרות ביוני 2019. בהמשך, הקבוצה יצרה יחד פרשנות מחודשת והפכה את המופע ליצירה קולנועית. הפרויקט מבקש לבחון את היחסים הדינמיקות הפנימיות של הקבוצה ואת מנעד הרגשות והתחושות שמתעוררות אצל כל אחת ואחד. הפרויקט נעשה במסגרת סדנת בימוי למסלול כוריאוגרפיה שנה ב' בהנחיית ד"ר ארז פרי
– אנחנו נעים במרחב כמו תאים בגוף, החלל עוטף וממסגר אותנו. מנסים למצוא את מקומנו בתוך המארג האנושי. איפה הגוף מתחיל ואיפה הוא נגמר? מהו הגבול ביני ובין האחר? –
כוריאוגרפיה, בימוי, ביצוע והפקה: לורן שהרבני, גל עמר, יגל בסוק-טושינסקי גל פלדמן, רבקה בלום, עמיחי יוסף בן-אברהם, ארז פרי.

2. יפות עינייך
ישראל | 2020 | 28 דקות | תיעודי, מחול, גיל שלישי.
מתוך אסופת רגעים יומיומיים עולה לעיני הצופה הקשר העמוק והייחודי בין רוני ג'ו לולה לסבתא מלכה. על אף התרחשותו של המפגש בחלל אחד, נדמה כי התנועה בסרט היא אינסופית ומכילה בתוכה, מעבר למרחב הפיזי, מרחב של תחושות ורגשות. הקרבה בין השתיים, המבוססת על זיכרונות משותפים וקשר עמוק וארוך השנים, ממשיכה לייצר תנועה גם לעת זיקנתה של הסבתא. רוני, שכל עולמה תנועה, פוגשת במפגש קרוב את סבתהּ, שתנועתיה מצומצמות ומוגבלות בשל גילה, אך המפגש שלהם בורא מרחב של רגשות וזיכרונות בעל עומק אינסופי. כמו שיר, בשורות קצרות ומדויקות, נשזרים רגעי ריקוד ושקט למבט חדש ואוהב על הזיקנה.
בימוי:
רוני ג'ו לולה שניידר, ילידת 1993, רקדנית יוצרת, בימאית, עורכת.

3. הקרנת בכורה של הסרט 'ותקח מרים' בבימוי רבקה אלבה.
הסרט "ותקח מרים" הוא סרט תנועה המחולק ל4 חלקים המובססים על ארבעת האלמנטים: אש, מים, אדמה ואוויר.
כל אחד מהפרקים מציג בעזרת צילום ותנועה חוויה יהודית של נשים בגילאים שונים המתפתחת לביטוי תנועתי רגשי.
באדמה- נראה ילדה עם משפחתה שבוצרים ביחד ענבים עד שהיא נשארת לבדה בכרם.
במים- נערה טובלת במקווה,
באש- הדלקת נרות
וברוח- אשה מבוגרת בתפילה של "שירת מרים".
סרט נשי המבטא דרך תנועה את המורכבות בחיבור בין הדת היהודית לתנועה נשית במרחב.

אסופת סרטי מחול קולנוע צעיר | פסטיבל מחול קולנוע
שלושה סרטים קצרים ברצף:
1. גבולות
אנחנו מתכנסות לנוע בחלל משותף. מותחות את הגבולות שבין הגופים. התנועה מביאה איתה מנעדים של משחק, קרבה, שקט והתמסרות.
ישראל | 2020 | 17 דקות | ניסיוני
פרויקט 'גבולות' הינו מחקר כוריאוגרפי-קולנועי אשר נוצר בעבודה שיתופית, בה כל חברי.ות הקבוצה היו שותפות לבניית הכוריאוגרפיה, התסריט, הבימוי וההפקה, והועלה כהתרחשות בימתית במרכז 'אדמה' בשדרות ביוני 2019. בהמשך, הקבוצה יצרה יחד פרשנות מחודשת והפכה את המופע ליצירה קולנועית. הפרויקט מבקש לבחון את היחסים הדינמיקות הפנימיות של הקבוצה ואת מנעד הרגשות והתחושות שמתעוררות אצל כל אחת ואחד. הפרויקט נעשה במסגרת סדנת בימוי למסלול כוריאוגרפיה שנה ב' בהנחיית ד"ר ארז פרי
– אנחנו נעים במרחב כמו תאים בגוף, החלל עוטף וממסגר אותנו. מנסים למצוא את מקומנו בתוך המארג האנושי. איפה הגוף מתחיל ואיפה הוא נגמר? מהו הגבול ביני ובין האחר? –
כוריאוגרפיה, בימוי, ביצוע והפקה: לורן שהרבני, גל עמר, יגל בסוק-טושינסקי גל פלדמן, רבקה בלום, עמיחי יוסף בן-אברהם, ארז פרי.

2. יפות עינייך
ישראל | 2020 | 28 דקות | תיעודי, מחול, גיל שלישי.
מתוך אסופת רגעים יומיומיים עולה לעיני הצופה הקשר העמוק והייחודי בין רוני ג'ו לולה לסבתא מלכה. על אף התרחשותו של המפגש בחלל אחד, נדמה כי התנועה בסרט היא אינסופית ומכילה בתוכה, מעבר למרחב הפיזי, מרחב של תחושות ורגשות. הקרבה בין השתיים, המבוססת על זיכרונות משותפים וקשר עמוק וארוך השנים, ממשיכה לייצר תנועה גם לעת זיקנתה של הסבתא. רוני, שכל עולמה תנועה, פוגשת במפגש קרוב את סבתהּ, שתנועתיה מצומצמות ומוגבלות בשל גילה, אך המפגש שלהם בורא מרחב של רגשות וזיכרונות בעל עומק אינסופי. כמו שיר, בשורות קצרות ומדויקות, נשזרים רגעי ריקוד ושקט למבט חדש ואוהב על הזיקנה.
בימוי:
רוני ג'ו לולה שניידר, ילידת 1993, רקדנית יוצרת, בימאית, עורכת.

3. הקרנת בכורה של הסרט 'ותקח מרים' בבימוי רבקה אלבה.
הסרט "ותקח מרים" הוא סרט תנועה המחולק ל4 חלקים המובססים על ארבעת האלמנטים: אש, מים, אדמה ואוויר.
כל אחד מהפרקים מציג בעזרת צילום ותנועה חוויה יהודית של נשים בגילאים שונים המתפתחת לביטוי תנועתי רגשי.
באדמה- נראה ילדה עם משפחתה שבוצרים ביחד ענבים עד שהיא נשארת לבדה בכרם.
במים- נערה טובלת במקווה,
באש- הדלקת נרות
וברוח- אשה מבוגרת בתפילה של "שירת מרים".
סרט נשי המבטא דרך תנועה את המורכבות בחיבור בין הדת היהודית לתנועה נשית במרחב.
